נכון להיום מילוי הטפסים לויזה להודו מתבצע באתר השגרירות בשפה האנגלית וככל הנראה זה לא משהו שהולך להשתנות בזמן הקרוב. הסיבה לכך היא פשוטה: אתר השגרירות ההודית מיועד לתיירים מכל העולם כאשר השפה האנגלית נחשבת לשפה אוניברסלית ולכן מבחינת שגרירות הודו נדרש מאמץ יוצא דופן להתאים את הטופס לכל שפה בעולם.

 

איך מתחילים למלא את הטפסים?
עדיין יש מה לעשות ואחד התועלות הגדולות של האתר שלנו היא שתוכלו למלא את הטפסים בעברית, להבין את השאלות ולענות תשובות בעברית. כל מה שתצטרכו לעשות הוא למלא את הטופס בקישור הבא:
https://www.visahodu.co.il/fill-forms-step-1

לאחר שתמלאו את הטופס ותשלמו עבור השירות, נציג יצור אתכם קשר בכדי לוודא איתכם שהפרטים תקינים והתמונות תקינות ויסייע לכם לשלם את האגרה.

מילוי טופס ויזה להודו באנגלית או בעברית

מילוי טופס ויזה להודו: כך נראה חלק קטן מטופס ויזה להודו באתר שגרירות הודו, אפשר גם למלא את הטופס באתר שלנו בעברית ולחסוך זמן ואנרגיה

 

היתרונות של מילוי טפסי ויזה להודו בשפה העברית

היתרונות של השירות שלנו רבים ומסתכמים לחיסכון בזמן, הקטנת ההתעסקות בבירוקרטיה ומתן תחושת ביטחון וודאות לאורך התהליך:

הקטנת הבירוקרטיה: אתם לא צריכים לדעת כלום, רק למלא את הטופס בעברית כאמור ולאחר מכן נציג יצור עמכם קשר להמשך הטיפול בתהליך כך שכל הפרוצדורה שקופה לכם ומסתכמת במילוי הטופס.

חיסכון בזמן ואנרגיה מספר 1: הטופס באתר השגרירות ההודית רחוק מלהיות נוח למילוי ומי שלא מתורגל עליו עשוי לסבול מטופס שנתקע או מטופס לא מתקדם לשלב הבא – מה שעשוי להוביל לתסכול ולעצבים מיותרים. השירות שלנו חוסך לכם את הזמן, האנרגיה והעצבים ומאפשר לכם למלא טופס נוח בעברית.

חיסכון בזמן ואנרגיה מספר 2: במהלך מילוי הטפסים תתבקשו להעלות 2 תמונות במקרה ומדובר בויזה למטרת תיירות ו – 3 תמונות במידה ומדובר בהוצאת ויזת עסקים להודו. התמונות האלה צריכים לעמוד בתנאים מסוימים המתבטאים בגודל התמונה ובפורמט. למשל את תמונת הדרכון צריך להמיר לקובץ PDF שגודלו על 300  קילו בייט. אז אכן לא מדובר כאן במשימה בלתי אפשרית אך מנסיון אנו יכולים להגיד שגם הייטקיסטים לא תמיד מסתדרים עם הדרישות האלה או שהמשימה הזאת גובה מהם זמן יקר.

חיסכון בזמן ואנרגיה מספר 3:מילוי הטופס מתבצע אונליין באינטרנט מהבית פשוט מאוד – כל , גם הויזה מקבלת באימייל. אין צורך בחניה, נסיעות, ראיונות פגישות – הכל אונליין מה שללא ספק חוסך המון זמן יקר.

מתן תחושת ביטחון: כאשר אתם באים למלא טופס שעתיד לקבוע האם תקבלו אישור כניסה להודו אין מה לעשות זה טבעי שתהיו קצת לחוצים וזה טבעי שיהיו לכן שאלות שאין לכם את מי לשאול. השירות שלנו מאפשר לכם לשאול את כל השאלות הנדרשות בנוגע להוצאת ויזה להודו ובכך מקנה לכם שקט נפשי וודאות בתהליך. מעבר לכך מילוי הטופס בשפה העברית  מראש מקל עליכם את הלחץ בכך שאינכם נאלצים להתמודד עם מושגים לא ברורים.

 

לסיכום, מילוי טופס ויזה להודו בעברית דרך האתר שלנו יסייע לכם לקצר את הזמן הנדרש למילוי הטופס, יעלה את רמת הוודאות והביטחון שלכם ויאפשר לכם להתחיל להנות מהטיול להודו כבר משלב מילוי הטפסים. אם כבר לטוס להודו אז בכיף ועם חיוך. נשמח לסייע לכם צוות VISAHODU.